גנץ מצנן את ההתלהבות: "המלחמה לא תיפתר מהר עם 9 מיליון חיסונים"

    איתי גדסי No Comments on גנץ מצנן את ההתלהבות: "המלחמה לא תיפתר מהר עם 9 מיליון חיסונים"

    יו"ר כחול לבן תקף במרומז את ראה"מ נתניהו לאחר שהצליח להקדים את הגעת החיסונים לישראל, "מי שהופך את החיסונים ליחסי ציבור טועה ומטעה, ומסכן את הציבור שיסתמך עליו. ייקח להם זמם להיות אפקטיביים"

    צילום: פלאש 90
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר כחול לבן ושר הביטחון בני גנץ צינן היום (שני) בישיבת סיעת כחול לבן את ההתלהבות שמגלה ראש הממשלה לקראת הגעת החיסונים לארץ ואומר, "אנחנו לא בקמפיין חיסונים". גנץ הוסיף ואמר בחריפות כי "מי שהופך את החיסונים ליחסי ציבור טועה ומטעה, מסכן את הציבור שיסתמך עליו, על ידי כך שלא ידע את האמת השלמה, ועלול חלילה, להקפיד פחות על ההוראות המתבקשות".

    גנץ צינן את ההתלהבות מהחיסונים הצפויים והבהיר, "אנחנו במלחמה על חיי אדם. היא תמשך והיא לא תיפתר מהר עם 9 מיליון חיסונים, ייקח להם זמן להגיע ולהיות אפקטיביים".

    גנץ הציג את המתווה שיעלה בקבינט הקורונה, "שתיתן מענה להפרות הבידודים של השבים ממדינות אדומות בחו"ל ובו: כל מי שחוזר מחו"ל יעשה בדיקת קורונה. כניסה לבידוד ביתי או בידוד במלון לפי רצונו של עשרה ימים".

    גנץ שב ותקף את נתניהו ואמר, "ראש הממשלה ממשיך לגרור אותנו לבחירות יקרות, רק משיקוליו האישיים. אם אכן נתניהו לא יתעשת ויגרור אותנו לבחירות אני אדאג שזה יהיה
    כמה שיותר זול, כמה שיותר מהר כמה שיותר נקי".



    0 תגובות